Ilk mesajinizda emaye komple dokuldu yazmistinizm son mesajda ise sadece kapakta hasar oldugunu yazdiniz. Bu ikisi korozyona ve hasara sebep veren faktorlerin incelenmesi acisindan farklilik gosterir.
Bence iki konuyu arastirmak lazim. Birincisi tankin hic bir zaman tavsiye edilen max. sicaklik ve basinc sinirlarinin ustunde calisip calismadigi. Bunun icin de yerinde alinacak olcu onemlidir.
Ikinci konu ise sistemin genel olarak kusurlu olup olmadigi. Sistemde mutlaka emniyet ventili olmasi gerekir. Bu emniyet ventilinin (veya ventillerinin) ayarlarini kontrol etmekte fayda var. Ayrica sistemde genlesme tanki olmasi gerekir. Dogru calisip calismadigini kontrol etmek lazim.
Birinci maddede sorun yoksa, yani tank hic bir zaman maximum sinirlarinin ustunde kullanilmadiysa o zaman imalat hatasi olma ihtimali son derece kuvvetlidir.